Jag är mitt livs nöjd!

Yes! Jag har lyckats hitta Internet hemma hos min mor som har varit fri frpn det alla dessa år. Jag råkade visst ta grannens som ahr trådlöst! 

Ja, allt jag kan säga är att jag är mitt livs nöjd.

Idag så vaknade jag hemma hos Johan av att han satte igång tokrock på högsta möjliga volym. Efter ett antal svordommar så gick jag upp och tog en välsmakande morgonciggarett.
Efter ca 1 timme så ringer Matias och beordrar, inte frågar, mig att gå ner på stan. Jag ville inte bli knivhuggen så jag gick ner på stan.
Till min stora förvåning så dyker det upp en matsamlare som jag vet vem det är när jag väntar på Matias, det var Greken som var på väg hem efter sitt träningspass.
han föjlde med mig och Matias, vi skrattade, var glada och nu sitter jag här och har just avnjutit middagen.

Altså allt flyter på som det ska och All makt åt Tengil!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

haha du skriv ju för kul xD fortsätt! ;D

2007-03-03 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback