Uppdatering

Sådär ja, nu börjar orden rinna av mitt hjärta igen i den här bloggen. Jag ska försöka att skriva lite mer nu och spara alla mina otroliga livserfarenheter på nätet.
Jag kan försöka sammanfatta några saker som har hänt sedan de senaste inlägget som var för ungefär ett decenium sen.
Jag tänker aldrig mer i hela mitt liv skriva de eller dem utan bara för enkelhetens skull skriva dom. Jag lyckas aldrig göra rätt när det gäller dessa jävla ord. DOM som kom på dessa jävla ord ska brinna långsamt i helvetet. Hur kan man tänka ut ett ord som låter "DOM" och sen så skiter man i att stava det så? Ser det så klart framför mig, det sitter ett råd och så klämmer nån gubbe ur sig "Men, ska det verkligen stavas så? Det ser ju inte så modernt ut" varpå den äldsta och äckligaste kärringen svarar "Nämen Börje, vet du vad vi gör? Vi stavar det på två olika sätt, i två olika situationer så inte en jävel ska kunna skilja på när man ska skriva de och när man ska skriva dem" Alla som röstar för upp med en hand, och alla är helt sålda på idèn så nu sitter jag här. Ett offer för deras djävulska plan. Men åter till mitt spännande liv:
Det senaste jag har lyckats med är att jag har vänt på dynet. Bara en sån sak liksom. Jag går nu och lägger mig vid 5-6 och vaknar ungefär när klockan står på 16. Alla ni arbetare, tänk er hur bra liv jag lever nu, som slipper vakna av det värsta ljudet i världen för att sedan kämpa sig iväg och måla om världens största villa eller hjälpa tant Andersson att köpa 5 liter mjölk sammtidigt som man tvättar gubbfan Anderssons bil. Eller om jag ska vara ärlig så hittade jag inget jobb och tar nu ut allt på er, jävla.... bedragare! Jag vill också bada i pengar och köpa det jag vill ha.
Jag har varit på hultsfred! Där var det riktigt roligt. Jag, Joel och Marielle tog bussen på tisdagen, alla band började spela på torsdagen. Vi åkte tidigare för att vi ville känna på campinglivet där nere. Vi har ju aldrig varit där tidigare så man måste ju värma upp. Dagen efter så kom Gabbe ner med Terese och det var väl vid den här tidpunkten som vi började känna på det riktiga campinglivet. Det var nämligen så att nu kom alkoholen in i bilden. Vilken jävla stämmning det är där nere och nu så var det tydligen den sämsta festivalen på länge. Alla var vänner med alla, man kunde när man ville sätta sig vid några randommänniskor och sjunga "Lille katt" så fick man genast nya vänner! Jag och Gabriel sov i ett tält som sedan kom att bli kallat för kycklingtältet. Låt mig förklara. Det hela började med att jag och Gabbe köpte kyckling som vi kunde käka om vi var hungriga, i åt upp den innuti tältet och en massa kycklingben låg kvar i tältet som vi klagade på hela tiden. Joel som älskar att jävlas köpte mer kyckling, denna gång vet jag inte om det bara var för att kunna jävlas eller om han verkligen var hungrig, men han kastade iallafall in alla ben och skit i vårat tält OCH tömte ett kilo Ravioli ovanpå tältet. Det var inte uppskattat. Det blev krig med potatissallad och allt som vi hade till hands.
Nu nån vecka efteråt så hade vi tänkt att åka till Arvikafestivalen men det sket sig för biljetterna tog slut när vi skulle beställa dom.

Hade bra så länge så lovar jag att jag ska skriva snart igen!

Kommentarer
Postat av: Greken

Jack.. nu är jag besviken.. inga nedlåtande kommentarer om mig?! =(

2007-07-12 @ 17:55:05
Postat av: Den där cpet i 2B

Du ären härlig prick!!!

Postat av: katt >.<

mihihi. *skratt* du är inte lite kul du ^^

2007-07-20 @ 06:12:28
Postat av: Arne

Sieg Heil

2007-08-18 @ 10:31:49
Postat av: Rebecca

och de är inte jag som håller dig vaken hela natten (a);)

2007-08-20 @ 13:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback