Food Eating Contest 2007 (Kids, don't do this at home!)

Det har hänt, det har inträffat, The FEC (Food Eating Contest) har gått av stapeln. Jag ska nu gå in närmre på hur det hela gick till.
Dagen innan den stora händelsen så käkade jag så mycket jag kunde för att värma upp magen så att den skulle vara något sånär beredd på drabbningen, det var på gränsen till att jag grät mig till sömns på grund utav min mätthet. Gabriel sov hos mig den dagen att bero på ingenting och när John Blund höll på att strö sand i hans ögon så väckte jag honom helt random, han tittar upp på mig varpå han utbrister "En jävla tråd" och somnar om igen.
Jag blev helt paff och fick förklaringen att det var så han drömde att poker gick till, altså att man klipper av ett rep tills det bara är lite kvar och det var en bit av repet som vägrade gå av. Ibland så funderar jag på vilken planet han kommer ifrån.
Men åter till ämnet, när jag lyckats somna med kramper i magen så vaknar jag nästa dag och är hungrig som vargen själv, jag känner att det börjar lukta vinst. 
Så jag och Gabriel beger oss bort till willys för att ta ut pengar till Pizzan (fyra stycken var) som skulle konsumeras och möter upp en del kamrater som ska delta och bevittna händelsen.
De tre som skulle vara med i tävlingen var jag själv, Joel och Dennis.
De som tittade på var Victoria, Maximilian, Matias, Gabriel och Prix, som vanligt vid en matätartävling så tiltas dem som inte är med så dem ska få massor med gratis överbliven mat. Detta uppskattades inte någonsans utan urartade till någon slags paus i mitten där alla sprang omkring och tiltade varandra ett litet tag.
Nå, hur gick det då för mig och vinstvittringen jag fick upp under dagen?
Rätt åt helvete, jag fick i mig den första pizzan, den andra pizzan och började äta på den tredje ungefär när Dennis det jävla monstret hade ätit klart sin tredje, på ren vilja så lyckades jag få i mig nästan halva tredje pizzan och hamade på en ärofylld Bronsplats (av 3 deltagande).
  Jag vill bara tillägga att de jag tävlade emot är inte mänskliga någonstans utan kommer från någon planet där man har en kropp med en magsäck inuti istället för alla andra organ och skyller min förlust på detta.

Avslutningsvis: All makt åt Tengil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback