Jaså? Jag fick tjatet!

Nu har folk (Den nyfriserade Sebastian) tjatat tillräckligt länge för att jag ska publicera nytt material med den mytomspunna Jackerian. Jag använder mig utav ordet "folk" för att det får er att tro att jag är otroligt populär och en hyvens kille.
Jag tänkte inleda inlägget med en del nedklankade kommentarer om min engelskalärare.
Jag har uppskattningsvis 5 stycken restuppgifter i engelska och jag anser att min lärare, den stänsigt mensiga och onödigt korta engelskalärare, ska brinna.
Det mest irriterande är hennes otroligt korrekta "Londonengelska" som hon så fint säger, och att man blir avvisad från den alldeles underbara undervisningen om man skulle råka pressa fram "The F-word".
"FACK Yu" tänker jag alltid lika högt i mitt huvud när hon måste tilta sönder.
Mitt utopia vore en tiltfri värld. Tänk så skönt det vore. Man skulle slippa motivera sina svar på äckliga svåra Sammhällsprov och man skulle kunna ha ett oändligt högt highscore på N-blox.
För er utomstående så länkar jag här er till den bästa sidan i världen: http://www.neave.com/games/nblox
så får ni ta reda på vad det är själva!
Men åter till den lilla mensiga dvärgen som vi har i engelska, jag kan bara komma på en sak som hon har sagt som har gjort mig otroligt nöjd, det var när hon helt spontant gav Prix sitt rätta smeknamn: "The chin"
Om ni vet vem Prix är så är jag säker på att ni fått ett nöjt flin på läpparna, och om ni inte vet det så kan jag berätta att snubben har den mest maskulina haka jag någonsin sett. Om man ska ge lite perspektiv på hur manskulin den är så kan ni tänka er att man sätter ett vattenpass i sidled på hans huvud så skulle vattenpasset sprängas för att hans haka är så jävla rak! Han måste käka "straightpills" eller någonting. Det vore dock ganska komiskt om han vore homosexuell.
Avslutningsvis så skulle jag vilja ha lite reklam för mitt nya politiska parti:
"Det jävligt skeptiska partiet" i sammarbete med Det osannolika partiet
Hela iden går ut på att man ska hålla sig så skeptisk till allt och alla som möjligt.
Jag grundade hela idèn när jag på en svenskalektion var tvungen att lyssna på alla oförstående elevers presentationer om "hjältar".
Det finns inga hjältar! Jag håller mig jävligt skeptiskt inställd till ordet hjälte! Om du tänker efter så tror jag att du inners inne förstår vad jag menar för jag orkar som sagt inte motivera allt nu när jag inte har ett äckligt svårt sammhällsprov framför mig.
Så, om du håller dig jävligt skeptisk till det mesta så kan du säkerligen få en anställning som städare i mitt rum, men sakta men säkert avancera till någon form av kock som tillagar min frukost varje morgon.
Självklart så får man ingen lön, utan att få vara i min närhet borde vara tillräckligt för att göra en person lycklig resten av livet. 

All makt åt Tengil!

Kommentarer
Postat av: Gebbe

Fläpping, varför skriver du inte ett inlägg om din incident med matsamlarn?

2007-03-20 @ 12:17:49
Postat av: Rorra

:D jaaa! Äntligen nya roliga saker att läsa^^, *nöjd* hahah :)

2007-03-21 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback