Smecken?

Denna dag började ganska skönt med en mycket tillfredställnde dröm. Jag drömde nämligen att jag inte behövde gå till skolan och stå ut med det ständiga tiltandet som förekommer där.
Tomten som vägrar stänga av ljudet på sin dator och spelar upp dem sjukaste ljuden som jag någonsin hört på mastodontvolym, Greken är som vanligt så jävla seg och skrattar arslet av sig på lektionen åt skämt som man drog på tåget till skolan, Stenbom dyker upp med sin extremt påklistrade "gangsterattityd", Sebbe är onödigt lång och skrattar även han arslet av sig fast har har den dåliga vanan att göra det när han tittar på mig. Hm, jag inser inte det roliga i det! Fast hag gick ju på brunsäng innan så det är ju inte så konstigt.
Man hör alltid mystiska historier om dessa individer. Dem hade tillexempel tänkt att klä ut sig till clowner och resa jorden runt på en gummiflotte, vad nu det ska vara bra för?

Nu på kvällen så har jag avnjutit våran vattenpipa och haft extremt djupa disskusioner med Joel och Gabriel om hur man på bästa sätt ska få igång pipan. Självklart så hamnade jag utanför disskusionen men vart genast inblandad igen när Joel fick igång den först och glömt vem han bråkade med, det var ju Gabriel som hade argumenterat emot, men självklart så tittar han på mig med Den Nöjda Blicken och utbrister "Ha! Vad var det jag sa?" Jag skakade lite på huvudet och suckade lätt.

Nu hade jag tänkt att få lite sömn.. Så gonatt gott folk och All makt åt Tengil!


Kommentarer
Postat av: StorpåpekarN^

Snälla Jack skriv för i helvete "dom" om du inte kan skilja på subjekts och objekts form... Mvh StorpåpekarN^ från Ragnhild

2007-03-21 @ 13:04:41
Postat av: Anonym

och här kommer jag med årets Careface ^^

2007-03-21 @ 13:23:41
Postat av: Sebbe

haha XD men du ser ju för rolig ut ;D

2007-03-23 @ 14:38:35
Postat av: Greken

Jag blir alltid uthängd i dinna bloggar =(

2007-04-03 @ 22:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback