Tiltande dag i skolan

God Afton kära bloggläsare

Om ni har en grek i eran umgängeskrets eller i eran klass så förstår ni säkert innebörden av denna text.
Idag så har Greken inte haft det lätt inte, det hela började självklart med att Elmer, den onödigt starke, skulle ge sig på den lilla greken. Han förtjänar det dock för att han är så otroligt långsam. Han kommer alltid med de mest korkade kommentarer efter att alla har skrattat klart åt olika sorters skämt.
Ja, åter till Elmer som vred om handen på den stackars lilla Greken, han är mycket känslosam den killen, för han får alltid en mycket plågad uppsyn när någon kommer i närheten utav honom med en ondskefull blick, redo att skada.
Men Elmer var inte klar där, han brottade ner Greken vid ett flertal tillfällen under dagen och gjorde honom illa på alla möjliga soters vis. Det hela slutade i att vi hade en liten fotbollsmatch med hans högra sko.

Idag hade vi också fotografering i skolan, vi har redan tagit kort en gång men eftersom det företaget sög bred valpenis i sidled och valde att gå i konkurs innan vi hade fått våran uppsättning av kort så var vi tvugna att gå igenom proceduren återigen. Först så bestämdes det att man inte fick ha huvudbonad på sig, jag suckade djupt och ljudligt för att visa mitt missnöje över att inte få bära min kära huvudbonad. Det har blivit som en liten religion för mig att ha mössa så det sved långt in i själen. Jag tog av mig mössan, ställde mig på tilldelad plats i gruppen, och precis innan kortet skulle tas så blev det minsan ändrade regler, nu fick man tydligen ha huvudbonad på sig och min mössa låg långt bort och var onåbar. Jag protesterade villt men utan att kunna påverka någonting. Hon tog ett kort när jag absolut inte var beredd, vad är det med fotografer och ge sig fan på att ta kort när man inte är beredd egentligen? Sen tog hon ett till efter det, men då var jag redan så tiltad så jag drog till med ett stureplan backslick, årets stureplan backslick till och med, och flinade med det sliskigaste flinet jag kunde få till. Då blev jag lite nöjd iallafall. Jag skulle vilja tillägga att jag stod bredvid min mentor med en lapp där det stod favoritlärare på och hon hade en lapp som det stod favoritelev på. Vi hade smitt dem planerna innan men jag trodde aldrig att hon faktiskt skulle genomföra planen.
Efter den lilla incidenten så fick jag höra att jag hade halva inne och att jag skulle torka av käften för att jag hade varit alldeles för djupt inne i Brummelunda grottan och fjäskat runt. Men som jag brukar säga, hälften talang hälften fjäsk så har man betygen på det torra.
Nu hade jag tänk att John Blund skulle få komma och strö sand i mina ögon och få lite sömn för att kunna klara av ännu en dag av den tiltande skolgången.
God Natt kära bloggläsare och All makt år Tengil!

Kommentarer
Postat av: tilda

din blogg kickar ass jack! haha

2007-03-24 @ 01:45:40
Postat av: Rora

JAAAAAAAAAACK!
Skriv mer blogg!! =)

2007-04-15 @ 12:39:37
Postat av: catrin

men hallå jack du bloggar ju lika segt som en snigel!!

2007-04-21 @ 17:54:50
Postat av: Anonym

så jävla lame asså, skriv om ormdråpet oct tältningen aka tiltningen

2007-04-23 @ 14:27:00
Postat av: Anonym

Catrin the Sexmachine anser att du bloggar som en snigel Jack. Gör något åt det här omedelbart.

2007-05-08 @ 14:44:50
Postat av: MR.Gnom

naaaae, jack brinn bara

2007-05-08 @ 14:49:08
Postat av: Rora

Jack! SKRIV! Som jag sa, det börjar bli lite trist att läsa samma inlägg 100ggr om... *suck*

2007-05-11 @ 15:49:14
Postat av: Greken

Uthängd IGEN!!! Vafaaaan.. Inte mitt fel att jag ger ett intryck av att jag gillar att bli skadad =(, skriv en ny blogg, Guldlock.

2007-05-14 @ 16:26:32
Postat av: hehe

UPPDATERA FFSS !!!!!

2007-06-14 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback