Volleyboll

Detta lov så har Matias och Joel en otroligt dålig vana. Dem ringer alltid och ser till så att jag vaknar när klockan knappt är tvåsiffrigt.

Ja, för att få det här inlägget att stämma ihop med överskriften så måste jag berätta om när vi var och lirade volleyboll. Satan vad bra det gick för mig! Mitt lag vann alla matcher! Jag torskade altså ingen match alls. Lika bra gick det inte för min motståndare Joel. Han såg mest ut som en sandkrabba där han sprang omkring med för stora ben för sin kropp och viftade på armarna så fort bollen flög hans väg.

Jaja, som slutsats vill jag tillägga: All makt år Tengil!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och går på Donken 24/7;):P

2007-03-04 @ 20:06:21
Postat av: jossan

All makt åt tengil, de e ju bara ett så rätt uttryck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback