Fotbollsturnering

Idag så hade vi en mycket ärofylld kamp i sporten fotboll, efter som alla vägrar ha någon struktur i laget så fick det bli någon form av alla på bollen taktik.
Första matchen så smiskade vi till några ettor med 1-0 men sen gick det bara utför. Men det firnurliga i det hela är att om man åker ut så får man självklart åka hem, så merparten av vårat lag var hyfsat nöjda med resultatet, med merparten så menar jag ALLA utom Lars-Sebbe och Lars-Max som tydligen tycker det är roligt att sparka boll med sina vänner och åka på pinsamma förluster.
I den andra matchen så fick jag agera något som dom i fotbollsvärlden tydligen kallar för back vilket jag nu på efterhand fick ångra. Det är tydligen så i fotboll att när man är back så kan det hända att man får stenhårda skott på sig eller en gigantisk anfallare som springer rakt in i en. Jag fick blockera ett stenhårt skott med baksidan av mitt smalben, vilket resulterade i ett smärtsamt vrålande och ett nu väldigt ömt ben.
Men eftersom jag är en riktig hårding så genomförde jag matchen och gnällde inte alls på mitt så fruktansvärt skadade ben. Somchais incident när han snubblade på bollen och bröt handleden är ju en baggis om man jämför med mitt sargade ben.

Ha det så bra och spela mindre fotboll kära bloggläsare
All makt åt Tengil!

Kommentarer
Postat av: Michalis

Ahahaha... Alla bra kom ju trea ;D Sopa

2007-09-12 @ 13:13:53
Postat av: matilda

haha, jack i mitt hjärta :D

Postat av: sebbe

Laaars-jack1!

2007-09-20 @ 14:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback