Viktigt!

Bloggläsare, nu kör vi! Jag har bestämmt mig för att skriva mer i min blogg MEN det kommer att ske förändringar.
På grund av risken för skrivkramp och vissa motiveringssvårigheter så kommer jag att skriva fler inlägg, men dom kommer att vara kortare.
För att då komma till någonting intressant så vill jag berätta om mitt extremt kassa immunförsvar. Jag har nu varit sjuk i 9 dagar och kommer troligen att hosta mig fram i vardagen ett bra tag till om man ser på exempel som Sebastian och min egen mor.


Snart så är det dags för en ny konsert av guden Stephen Lynch! Det kommer bli extrema mängder kul! Jag, Gebbe, Greken och Gabbe ska gå. Det blir som en sång standup. Han kör låtar och pratar lite mellan, sjukt kul!
När jag ändå är inne på konserter så kanske ni kan ana vad som kommer näst? Självklart när jag och Grekjäveln var och såg Megadeth! Anledningen till att jag skriver "Grekjävlen" är för att man blir så irriterad när man skriver hans namn så man bara måste förlolämpa honom.
Hur som helst så stod jag ca 4-5 meter från självaste Dave Mustaine! Det skulle jag vilja påstå är större än att stå lika nära Gud, om han nu skulle finnas.

Det tycker jag får räcka för denna gång så håller jag er uppdaterade om inte dagligen så nästan iaf!

Positivt: Vi går mot varmare tider!
Negativt: Immunförsvaret är överskattat -.-

All makt åt Tengil!


Kommentarer
Postat av: Rorie

JAAAAAAAAA :D Äntligen!

Postat av: Sebbe

"Immunöfrsvaret är överskattat" amen to that...

2008-03-17 @ 23:26:09
URL: http://sebbuur.blogg.se
Postat av: Grekjävel, tydligen

MEEEEEEEEEEGAAAAAAAADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETH

2008-03-18 @ 00:13:43
Postat av: affeman

brinn i helvetet grekjävel

2008-03-18 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback